Zwrot
Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać:
- pisemnie na adres: La Coco F.H. Marta Duda, ul. Janasa 10/21, 42-612 Tarnowskie Góry,
- formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
Formularz odstąpienia od umowy (prosimy kliknąć w ikonkę by pobrać formularz w odpowiednim formacie)
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwroty prosimy odsyłać na adres:
La Coco F.H. Marta Duda
Ul. Janasa 10/21
42-612 Tarnowskie Góry
Wymiana
W sklepie La Coco wymiana towaru polega na następujących zasadach:
- informujesz Nas poprzez rozmowę telefoniczną bądź wiadomość e-mail ( [email protected] ) o wymianie towaru.
- odsyłasz nam towar zakupiony w naszym sklepie, a my zwracamy wszystkie poniesione koszty łącznie z dostawą.
- zamawiasz u nas nowy wybrany produkt wykonując nowe, oddzielne zamówienie.
Reklamacja
Towar który otrzymałaś przyszedł wadliwy bądź niekompletny? Skontaktuj się z nami telefonicznie bądź drogą e-mail. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i podpowiemy co należy zrobić w tej przykrej sytuacji. Poniżej znajduje się formularz reklamacji towaru. Prosimy o uzupełnienie go i dołączenie do produktu, który będzie reklamowany.
Formularz reklamacyjny (prosimy kliknąć w ikonkę by pobrać formularz w odpowiednim formacie)